Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Eσείς βαράτε με λοστούς κι εμείς με λέξεις . Η Ευγενία της Πλατείας μας ξανακτυπά ...ελπίζουμε και την δική σας την καρδιά

                                                    ΕΙΔΑ


είδα μεγάλη ανθρώπινη αλυσίδα να πλένει την πλατεία στις 28
είδα ακόμη πιο μεγάλη να την προστατεύει στις 29
είδα να απομακρύνεται από τον κόσμο τύπος που κρατούσε πέτρες πριν να αρχίσουν τα δακρυγόνα
είδα νεαρό πωρωμένο κ 60αρη να παίζουν το παιχνίδι του "ξέρεις ποιος είμαι εγώ?"
είδα ηλικιωμένους άσπρους από το μαλόξ
είδα κρουστούς να εμψυχώνουν
είδα να χορεύουν με μάσκες
είδα να απωθούνται τα ματ από την πλατεία χωρίς βία
είδα τα ματ μέσα στην πλατεία
είδα ψυχραιμία κ αλληλεγγύη κ ομαδικότητα
είδα απογοήτευση όταν ανακοινώθηκε η ψήφιση του νεκροπρόθεσμου
είδα εμετούς κ μάτια κόκκινα από την έλλειψη οξυγόνου
είδα αίματα κ διασώστες
μετά άρχισαν να θολώνουν τα μάτια μου κ δεν έβλεπα τον ουρανό
μετά σταμάτησα να βλέπω κ ακουμπούσα τον μπροστινό μου
κ κάποιος από πίσω ακουμπούσε εμένα κ προχωρούσαμε
κ σκέφτηκα τις κατσαρίδες
κ όταν έφτασα στο μετρό σκέφτηκα τα ποντίκια
κ άνοιξαν τα μάτια μου κ είδα την κρυφή χούντα που έλεγε ο πατέρας μου να φανερώνεται μπροστά μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...